Nimittäin mun blogin kirjottelu, ja entistä tiukempi laihdutus "kuuri" tai oikeammin käyttäsin sanaa elämäntapa.

Mä olen aina syönyt vähän, tai siis teinistä asti olen pitänyt itseäni säästöliekillä ja toisinaan ahminut ihan järjettömästi. On suorastaan helppoa diagnosoida itselleen BED eli ahmimishäiriö. Teininä saatoin elää viikkojakin muutamalla palalla hapankorppua päivässä. En enää.

Nyt olen laihdutellut enemmän ja vähemmän marraskuusta asti ja olen ehkä hoikistunut 3kg-5kg? En omista vaakaa joten vaikea sanoa. Vaatteista tietenkin tiedän heti, onko painoa tullut vai lähtenyt, ja ihan maalaisjärkeä käyttämällä (mitä sitä viikonloppuna tulikaan syötyä..?)

Minulle sopii erinomaisesti runsasproteiininen, niukka hiilarinen ruokavalio + vähän rasvaa. Kokonaan ilman hiilareita en pysty olemaan, ja atkinsin/karppaajien rasva määrät todella hirvittävät mua. Siksi sitä en täysin ole uskaltanut kokeillakaan. Aijon päivitellä tänne ruokapäiväkirjani, niin usein kun mahdollista. Kuviakin mahdollisesti tulee jatkossa. Jos vaan muutosta saan aikaiseksi:)

Nykyiselläni taidan olla normaalipainon ylärajoilla. En vain viihdy nahoissani näillä kiloilla, pakko tehdä jotain. Vertaan itseäni tahtomattanikin siihen mitä painoin 19 vuotiaana, kun treenasin 3-6krt viikossa ja söin tuskin mitään.

Tän päivän menu näyttää tältä:

aamupala: en ehtinyt

Päivä: koulu ruoka, todella pieni annos riisiä ja kalkkunakastiketta

Kotona: 2 palaa ruisleipää, sipaus mini lättaa. Ananasta. Mehukeittoa 2dl.

ilta: maitorahka 250g, ananasta ja kourallinen all bran muroja

Otan kommentteja vastaan mielelläni ja kysyäkin saa jos kysyttävää on :)