No niin... Eli painon jumitus. Kuukaudessa lähtenyt 1kg, yhyy..Harmittaa.

Mutta, mutta, olen liikkunut super paljon. Jokapäivä heittänyt tunnin hikilenkin, pyörällä tai kävellen. Olen addiktoitunut. Ja se on aivan mahtavaa!!! Laskeskelin että kulutan liikunnalla jo pelkästään 2000-2500kcal per viikko. Ja alas menee taas 600kcal-1000kcal päivässä. Miten on mahdollista että paino ei laske?? Kysympä vaan. Kyllä vituttaa!!!

CLA:ta olen käyttänyt jo muutaman kuukauden projektissani apuna, ja selkeän muutoksen olen havainnut. Auttaa kyllä rasvan pois saannissa.

Kroppa on onneksi kiinteytynyt mukavasti, vaikka kuukaudessa ei olekaan juuri painoa lähtenyt. Vanhat farkut solahtaa helposti jalkaan ja olen käynyt paistamassa läskejäni solkussa. Mukavaa on myös se, että hauikset ovat alkaneet näkymään, ja allit ovat pienentyneet selkeästi, varsinkin alettuani liikkumaan. Jee!

Rakkauselämä roihuaa<3

Rinnan ympärys: 91cm

Lantio: 91cm

Vyötärö: 75cm!!

Reisi: 45cm